Ο λόγιος του 13ου αιώνα Θωμά Ακινάτη, που θεωρείται ως ένας από τους πιο επιφανείς στον μεσαιωνα φιλοσόφους και θεολόγους, μα προσεφερε μια κριτική του Ισλάμ που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό από την αμφιβόλου χαρακτήρα και τις μεθόδους του ιδρυτή της, Mohammed.
Σύμφωνα με τον Ακινάτη, το Ισλάμ προσέφυγε στην άγνοια των ανθρωπων , την ζωώδη, και σαρκική ηδονη στους άνδρες και καθε αλλο παρα να μεταδίδεται με τη δύναμη των επιχειρημάτων του ή θεία χάρη, αλλά με τη δύναμη του σπαθιού.
Ο Ακινάτης, ένας οξυδερκής παρατηρητής της ανθρώπινης κατάστασης, ήταν εξοικειωμένος με τους επικεφαλής των έργων των μουσουλμάνων φιλόσοφων συμπεριλαμβανομένων του Αβικέννα, Algazel , και Αβερρόη, και ασχοληθηκε με τα γραπτά τους.
Δεδομένου ότι το Ισλάμ ιδρύθηκε και εξαπλώθηκε στον έβδομο αιώνα, ο Ακινάτης, θεωρείται από τους Καθολικούς ως άγιος και ο γιατρός της Εκκλησίας, έζησε σε μια περίοδο πλησιέστερα προς εκείνη του Μωάμεθ από τη δική μας ημέρα.
Σε ένα από τα πιο σημαντικά έργα του, τα ογκώδη Summa contra Εθνικούς, που έγραψε ο Ακινάτης μεταξύ 1258 και 1264 μ.Χ., ο μελετητής υποστήριξε για την αλήθεια του χριστιανισμού έναντι των άλλων συστημάτων πεποίθησης, συμπεριλαμβανομένου και του Ισλάμ.
Ακινάτης αντιπαραβάλλει την εξάπλωση του Χριστιανισμού με αυτό του Ισλάμ, υποστηρίζοντας ότι μεγάλο μέρος της πρόωρης επιτυχίας του Χριστιανισμού προήλθε από διαδεδομένη πεποίθηση στα θαύματα του Ιησού, ενώ η εξάπλωση του Ισλάμ είχε εργαστεί μέσα από την υπόσχεση της αισθησιακές απολαύσεις και τη βία του σπαθιού.
Για τον Mohammad, ο Ακινάτης, έγραψε, «παρασυρθεί τον λαό από τις υποσχέσεις της σαρκικής απόλαυσης με την οποία η λαγνεία της σάρκας μας θεοποιειτε goads. Η διδασκαλία του περιείχε επίσης τις εντολές που ήταν σύμφωνες με τις υποσχέσεις του, και έδωσε την ελευθερία για σαρκική απόλαυση. "
Μια τέτοια προσφορά, ο Ακινάτης υποστήριξε, και άσκησε έφεση και κριτικη σε ένα συγκεκριμένο τύπο προσώπου μιας περιορισμένης αρετής και σοφίας τον Μωαμεθ.
"Σε όλα αυτά, καθώς δεν είναι απροσδόκητο, ήταν να υπακουσουν με οδηγο τους την σαρκική τους ηδονη οι άνδρες," έγραψε. Πράγματι, οι αλήθειες που δίδαξε ο ίδιος είναι αναμειγμένες με πολλούς μύθους και με τα δόγματα του που οι περισσοτερες ειναι αναληθης . "
Λόγω της αδυναμίας των ισχυρισμών του Ισλάμ, ο Ακινάτης υποστήριξε, «δεν υπάρχουν σοφοί, οι άνδρες εκπαιδεύονται στα πράγματα και στις νεες θρησκειες και πίστευουν σ 'αυτόν από την αρχή." Αντ' αυτού, αυτοί που πίστεψαν στον μωαμεθ »ήταν βάναυση άνδρες και περιηγητές της ερήμου, εντελώς ανίδεοι αγραμματοι και πιστεψαν στην θεία διδασκαλία, μέσω των οποίων οι αριθμοί των πιστων του Μωάμεθ ανάγκασε άλλους να γίνουν οπαδοι του με τη βία των όπλων του. "
Οι βίαιες μεθόδοι του Ισλάμ και η διάδοση ήταν ιδιαίτερα πειστική για τον Ακινάτη, αφού διαπίστωσε ότι η χρήση αυτής της δύναμης δεν αποδεικνύει την αλήθεια των ισχυρισμών του, και είναι τα μέσα που χρησιμοποιούνται συνήθως από τος κακους άνδρες.
Ο Mohammad είπε ότι η πιστη βασιζεται στη δύναμη των όπλων του," ο Ακινάτης, έγραψε, "που είναι τα σημάδια που δεν λείπουν ακόμα και σε ληστές και τους τυράννους».
ΠΗΓΗ....http://jewfacts.com/the-man-who-warned-us-about-islam-750-years-ago-is-still-relevant-today/
Σύμφωνα με τον Ακινάτη, το Ισλάμ προσέφυγε στην άγνοια των ανθρωπων , την ζωώδη, και σαρκική ηδονη στους άνδρες και καθε αλλο παρα να μεταδίδεται με τη δύναμη των επιχειρημάτων του ή θεία χάρη, αλλά με τη δύναμη του σπαθιού.
Ο Ακινάτης, ένας οξυδερκής παρατηρητής της ανθρώπινης κατάστασης, ήταν εξοικειωμένος με τους επικεφαλής των έργων των μουσουλμάνων φιλόσοφων συμπεριλαμβανομένων του Αβικέννα, Algazel , και Αβερρόη, και ασχοληθηκε με τα γραπτά τους.
Δεδομένου ότι το Ισλάμ ιδρύθηκε και εξαπλώθηκε στον έβδομο αιώνα, ο Ακινάτης, θεωρείται από τους Καθολικούς ως άγιος και ο γιατρός της Εκκλησίας, έζησε σε μια περίοδο πλησιέστερα προς εκείνη του Μωάμεθ από τη δική μας ημέρα.
Σε ένα από τα πιο σημαντικά έργα του, τα ογκώδη Summa contra Εθνικούς, που έγραψε ο Ακινάτης μεταξύ 1258 και 1264 μ.Χ., ο μελετητής υποστήριξε για την αλήθεια του χριστιανισμού έναντι των άλλων συστημάτων πεποίθησης, συμπεριλαμβανομένου και του Ισλάμ.
Ακινάτης αντιπαραβάλλει την εξάπλωση του Χριστιανισμού με αυτό του Ισλάμ, υποστηρίζοντας ότι μεγάλο μέρος της πρόωρης επιτυχίας του Χριστιανισμού προήλθε από διαδεδομένη πεποίθηση στα θαύματα του Ιησού, ενώ η εξάπλωση του Ισλάμ είχε εργαστεί μέσα από την υπόσχεση της αισθησιακές απολαύσεις και τη βία του σπαθιού.
Για τον Mohammad, ο Ακινάτης, έγραψε, «παρασυρθεί τον λαό από τις υποσχέσεις της σαρκικής απόλαυσης με την οποία η λαγνεία της σάρκας μας θεοποιειτε goads. Η διδασκαλία του περιείχε επίσης τις εντολές που ήταν σύμφωνες με τις υποσχέσεις του, και έδωσε την ελευθερία για σαρκική απόλαυση. "
Μια τέτοια προσφορά, ο Ακινάτης υποστήριξε, και άσκησε έφεση και κριτικη σε ένα συγκεκριμένο τύπο προσώπου μιας περιορισμένης αρετής και σοφίας τον Μωαμεθ.
"Σε όλα αυτά, καθώς δεν είναι απροσδόκητο, ήταν να υπακουσουν με οδηγο τους την σαρκική τους ηδονη οι άνδρες," έγραψε. Πράγματι, οι αλήθειες που δίδαξε ο ίδιος είναι αναμειγμένες με πολλούς μύθους και με τα δόγματα του που οι περισσοτερες ειναι αναληθης . "
Λόγω της αδυναμίας των ισχυρισμών του Ισλάμ, ο Ακινάτης υποστήριξε, «δεν υπάρχουν σοφοί, οι άνδρες εκπαιδεύονται στα πράγματα και στις νεες θρησκειες και πίστευουν σ 'αυτόν από την αρχή." Αντ' αυτού, αυτοί που πίστεψαν στον μωαμεθ »ήταν βάναυση άνδρες και περιηγητές της ερήμου, εντελώς ανίδεοι αγραμματοι και πιστεψαν στην θεία διδασκαλία, μέσω των οποίων οι αριθμοί των πιστων του Μωάμεθ ανάγκασε άλλους να γίνουν οπαδοι του με τη βία των όπλων του. "
Οι βίαιες μεθόδοι του Ισλάμ και η διάδοση ήταν ιδιαίτερα πειστική για τον Ακινάτη, αφού διαπίστωσε ότι η χρήση αυτής της δύναμης δεν αποδεικνύει την αλήθεια των ισχυρισμών του, και είναι τα μέσα που χρησιμοποιούνται συνήθως από τος κακους άνδρες.
Ο Mohammad είπε ότι η πιστη βασιζεται στη δύναμη των όπλων του," ο Ακινάτης, έγραψε, "που είναι τα σημάδια που δεν λείπουν ακόμα και σε ληστές και τους τυράννους».
ΠΗΓΗ....http://jewfacts.com/the-man-who-warned-us-about-islam-750-years-ago-is-still-relevant-today/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου